Kaip žinia, vertimai yra viena populiariausių paslaugų, taigi, nieko keista, kad  daugumą žmonių domina viskas, kas yra susijęs su šios paslaugos kaina. Vistik, taip pat nesunku pastebėti, kad ji gali kisti. Na, o svarbiausias veiksniais, nuo kurių ir priklauso šios paslaugos kaina, yra įvardijamai kalbų kombinacijos, teksto tipas bei apimtis. Ir nors šie veiksniai iš tiesų turi įtakos, vertas pastebėti, jog egzistuoja ir kita grupė faktorių, kurie taip pat gali pakeisti šios paslaugos kainą. Taigi, pabandykime aptarti, dėl ko gali pakisti vertimų kaina.

Vienas iš veiksnių keičiančių vertimų kainą, yra nuolaidos. Verta akcentuoti, kad vertimų paslauga tokia pat, kaip ir daugelis kitų – jai gali būti taikomos nuolaidos. 5, 10, 15, ar net 20 proc.  – būtent tokios nuolaidos galite sulaukti.

Vis dėlto, verta akcentuoti, kad vertimo kainos gali kisti ir dėl kitos priežasties. Nemaža dalis vertimų biurų savo klientams siūlo mažesnes, nei įprasta vertimų kainas. Taigi, jei tapsite lojaliu vieno vertimų biuro klientu, galite tikėtis itin patrauklių kainos pasiūlymų.

Dar viena priežastis, dėl kurios taip pat gali keistis paslaugų kaina, tai – paslaugos rekomendavimas. Pasirodo, kai kurie vertimų biurai taiko štai tokį metodą: jei klientas jų paslaugas rekomenduoja tam tikram skaičiui žmonių ir jie tuo pasinaudoja, tokiu atveju ir pačiam klientui suteikiama teisė naudotis mažesniais paslaugos įkainiais.

Taigi, apibendrinant galima daryti išvadą, kad teksto tipas, apimtis ar kalbų kombinacija tikrai nėra vieninteliai veiksniai, darantys įtaką šios paslaugos kainai – ji gali kisti ir dėl kitų aplinkybių: jei pirksite paslaugą tuomet, kai jai bus suteikta nuolaida; jei tapsite lojaliu vertimų biuro klientu, o taip pat ir tuo atveju, jei rekomenduosite paslaugą tam tikram skaičiui žmonių.

Taigi, apibendrinant galima daryti išvadą, kad įkainiai, kuriuos pateikia vertimų biurai, yra tik pagalbinė priemonė, leidžianti apskaičiuoti tik apytikslę vertimo kainą. Iš tiesų kiekvienas vertimas yra prilyginamas atskiram projektui ir tik įvertinus visus kriterijus (kainą, apimtį, kliento situaciją), nustatoma jo kaina.